livetpamittvis.blogg.se

Det här är en personlig blogg om Livet, mitt i synnerhet. Vad är det som driver mig framåt, vad är viktigt för oss i vardagen. Tankar och funderingar och en del personliga åsikter. Följ mig gärna på mitt nya äventyr som Bloggare.

Nya projekt.

Kategori: Allmänt

Nu är hösten på intåg på riktigt, visst har vi haft hyffsat väder ett tag och när solen är framme så värmer den ju ännu och det är väldigt härligt såklart. Hösten är min årstid när man får tända ljus och lampor och det blir så där himla mysigt det tycker jag är härligt.  Det ger mitt ett lugn älskar när det mörkt när man kryper ner i sängen. Det ska liksom vara mörkt när man sover tycker jag.

På sista tiden har jag tänkt en del på vad som ger mig energi och vad jag tycker är kul. Vad jag har som jag kan utnyttja för att göra gott för både mig och andra. Jag har kommit fram till en del saker som jag kommer att tänka vidare på. Ett nytt projekt har jag redan dragit igång. Jag har blivit Brand Partner för Oriflame och det blev jag på min födelsedag och det var väl en passande dag kan jag tycka. Varför just detta projekt? Ja det kan man undra men jag tror det är mest att jag tycker det är kul att lära mig mer om Oriflames produkter och att jag tycker att det är kul att möta och hjälpa människor. Det ger mig energi. Jag ska ha det som ett litet projekt som jag tycker är kul. Jag ska göra det för min skull och inte för någon annans. Bara för att jag tycker det är kul.

 

Jag har märkt att ju mer roliga, utmanande saker jag fyller mitt liv med desto lättare blir det att klara av det som är tufft. Jag mår bättre och kan hantera allt det jobbiga bättre. Jag är en person som gillar att göra skillnad, att kunna hjälpa till och kunna göra saker bättre. Ibland lyckas man inte och ibland gör man det men jag tänker i alla fall inte sluta att försöka. Så att jag denna höst har startat upp detta med Oriflame är inte så konstigt. Jag tror det kommer ge mig energi och få mig att flytta fokus från allt som är jobbigt och kämpigt.

På tisdag ska jag göra något igen som jag inte gjort sedan den 12 mars ganska exakt 6 månader. Jag ska jobba på min arbetsplats igen. Ska börja med två dagar per vecka. Jag längtar verkligen efter att få träffa mina kollegor igen och få fika och luncha med andra människor det var väldigt längesedan. Visst det har varit skönt på en del sätt att jobba hemma. När jag vaknat med värk som inte riktigt vill ge med sig så har det inte gjort så mycket eftersom jag inte ska åka iväg någonstans. Men det har inte övervägt ensamheten för den har jag verkligen känt av och konstigt vore det väl annars. Men det som känns skönt ändå är att vi nu vet att vi kan jobba hemma. Det hoppas jag att vi kan ta tillvara på även i framtiden och inte gå till jobbet när vi är halvsjuka. Vad mycket friskare vi skulle vara och vad skönt det skulle vara. Det här halvåret med Corona har lärt oss nya rutiner och det har nog varit bra för många av oss och självklart för mig också.

 
 

Nu kommer lite reklam….hoppa över och läs om du inte vill….det är helt frivilligt.

Jag har en sida på Facebook som är kopplad till mitt projekt gällande Oriflame. Den heter Lindas Oriflame och det är en bild på mig. Man kan gå in och gilla den sidan och se vad jag lägger ut där. Vill man köpa produkter så kan man även göra det via min Oriflamesida. För er som bor i närheten kan skicka meddelande med vad ni vill ha så lägger jag beställning bor ni längre bort så kan man handla via min digitala Beauty Shop. Då kommer era varor direkt till er och ni betalar direkt via webben.  Jag skulle så klart bli jätteglad om ni vill följa min sida. Men allt är helt frivilligt och det är absolut inget krav på att ni ska köpa något även om jag tycker att det är väldigt bra och prisvärda produkter. Det vänder sig även till kvinnor och män i alla åldrar.

Nedan länk är till den katalog som gäller fram till 16 september. Gå gärna in och kolla och fråga mig gärna om ni funderar på något.

https://se.oriflame.com/products/digital-catalogue-current?store=LINDA-N&pageNumber=1&catalogue=2020013

Kramar Linda

Kommentera inlägget här: